یزدفردا: علم الهدی: عامل مشکلات اقتصادی اروپا و آمریکاست، مسئولان مقصر نیستند.

دکتر حمزه رضایی: هر چه در وصف شيادي ها و پدر سوختگی های غرب و غربیان بگوئیم - گفته ایم و هر چه به آنها لعنت و نفرین بفرستیم، باز هم حق مطلب را درست ادا نکرده ایم!

فرمايشات علم الهدى كاملاً متین و سنجیده است...

تمام گرفتاریها و کمبودهای ما از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد همه و همه زیر سر این اروپایی ها و آمریکایی هاست فقط نمی دانم چرا روسای جمهور قبلی تحریمها را کاغذ پاره میدانستند و مشکل را در مدیریت داخل می جستند؟

خدای ناکرده زبانم لال شاید شما فکر کنید پیدایش مشکلات و معضلاتی هم چون گرانی و اختلاس و تورم و بی برقی و بی آبی و بی گازی و نشت زمین و مشکل محیط زیست و دکل و چای دبش و کمبود معلم و فضای آموزشی و هزاران معضل دیگر، دولت و مسئولان مقصرند؟! اصلاً و ابداً...

مقصر تمام این ندانم کاریها تمام و کمال زیر سر همین مدعیان دموکراسی غرب است!

جدا از این موضوع و اما مصيبت بارتر از این اجحاف نامردی اروپاییها و آمریکاییها در جذب سرمایه فکری و علمی ما یعنی همان آقازاده های نازنین ماست که خدا میداند با چه لطایف الحیل و ترفندی آنها را همراه با دلارهای کلان شان از ما گرفته اند و آنها را با زور و فشار در کشور خود نگه داشته اند حالا دلارهای شان زیاد مهم نیست و خداوند روزی رسان است!

مهم وجود ذیجود خود آنهاست که جدا از ما مردم که دلمان برای دیدارشان یک ذره شده است دلهای والدین فرهیخته شان نیز از دوری آنها کباب و ديدگانشان از هجران آنها گریان است!!

و کشور نیز از نعمت فکری و علمی آنها بی بهره مانده است.!!

کاش این غربیان ذره ای انصاف داشتند و بعد از این همه ظلم و ستم در حق ما حداقل ذرّهای انصاف به خرج می دادند و زنجير اسارت را از پای آقازادهها باز میکردند و چشمان ما را به زیارت دیدارشان روشن می کردند.

کاش کشورهای دیگری که برادری و دوستیشان را به ما ثابت کردهاند و در آبادی و آزادی و رفاه و دموکراسی آنها هم شکی نیست، آقازادههای ما را به شکلی به طرف خود جذب کرده بودند دیگر خیال مان راحت بود که وجود نازنین آقا زاده ها و هم چنین دلارهای ناقابل شان جای دوری نمی رفت.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا